سريال سوييچ تغيير جهان و هرآن‌چه بايد درباره اين مجموعه كره‌اي بدانيد ( بخش دوم)

۳۸ بازديد

تيم بازيگران

بازيگران نقش خير و شر اين درام كه به‌خوبي تعريف شدند با قدرت و انگيزه مشابهي با يكديگر رقابت مي‎كنند تا پايان درخشان فيلم را رقم بزنند. نكته‌اي كه بايد تحسين كنيم تعداد بازيگران فيلم است كه نوسان ندارند و نقش‎ آن‎ها تا آخرين قاب‌هاي تصوير در سريال هدر نمي‎رود.

بار سريال روي دوش جانگ گيون سوك است كه در سريال نقش كلاهبردار و همچنين دادستان را به عهده دارد كه با برقراري تعادل و تعهد بالايي از عهده هر دو شخصيت خود برمي‌آيد. دقت او در تغيير شخصيت‌ها كه حتي داخل داستان تغيير مي‌كنند به قدرداني نياز دارد. تقابل او با تبهكار استادي با با بازي «جانگ وونگ اين» باعث بالا بردن هيجان اين نمايش مي‎شود كه عوامل سريال آن را بايد مديون بازي هوشمندانه اين دو بازيگر باشند.

سپس به بازيگر زن مهم سريال يعني هان يه -ري مي‌رسيم كه با وجود دو بازيگر مرد نقش اول فوق‌العاده بازي خود را با آنها وفق مي‌دهد و اين اطمينان را به‌وجود مي‌آورد كه حضور قالب دو نقش مخالف مرد سريال موقعيت او را در داستان نمي‌بلعد.

در نهايت به تيم بازيگران نقش فرعي مي‌رسيم كه از تقريباً بازيگران جديدي تشكيل شده است كه به نحوي با موفقيت در اين سريال ظاهر شده و موقعيت خود را در درام‌هاي آينده تضمين مي‌كنند. آن‎ها توانسته‌اند به شيوه خودشان تعادل در نقش‎ و حضورشان در صحنه را به‌وجود آورند.

طرح داستاني دقيق و هوشمندانه

نحوه داستان‌سرايي سريال سوييچ تغيير جهان به نحوي است كه تصوير بزرگي كه ابتداي فيلم به نمايش درمي‌آيد داراي يك جمع‌بندي باشكوه در پايان است. پيچش‌هاي داستاني جالب بودند ولي نويسندگان منطق بين عناصر داستان را حفظ كردند تا بيننده سردرگم نشود.

يكي از نكات مهمي كه باعث شد اين سريال تعقيب‌كنندگان زيادي براي خود به‌دست آورد طرح داستاني دقيق ولي با اين حال هيجان‌انگيز آن بود. سبك نويسندگي داستان سريال يك مسير قابل پيش‌بيني ولي رضايت‌بخش به‌وجود آورد تا بينندگان از رقابتي كه شخصيت قهرمان و شرور داستان داشتند لذت ببرند.

بار درام سريال سوييچ تغيير جهان تكيه بر دليل واقعي داستان داشت كه سعي مي‌كرد آن را به بيننده انتقال دهد و اضافه كردن بار عاطفي به سريال بدون شك هوشمندانه بوده است. با اولويت‌بندي پيام داستان، مخاطب حتي ميل پيدا نمي‌كند آن را يك داستان عاشقانه بداند چون به‌سادگي كنجكاو است تا پايان ماجرا براي شخصيت شرور داستان را بداند.

نكات دوست‌داشتني سريال سوييچ تغيير جهان

تمامي شخصيت‎ها جالب و به‌يادماندني هستند. گسترش روابط، جريان و بررسي آن‎ها بسيار روان است. حتي با آن‌كه اين درام روي داستان تمركز دارد، بازيگران نقش خود را به بهترين شكل ممكن بازي مي‌كنند. كارگرداني سكانس‌هاي اكشن‎ بسيار جالب است و تدوين‌گران سريال به‌خوبي ازعهده تعليق برآمده‌اند.

بار عاطفي بين شخصيت‌ها نيز به شكل درستي ترسيم شده است. موسيقي متن به ويژه دو آهنگ Raise Me Up و Crazy فوق‎العاده هستند. هنگامي‌كه به ديدن سريال سوييچ تغيير جهان مي‌نشينيد درگير داستان سا دو چان مي‌شويد. حال و هواي سريال، شخصيت‌ها و حتي موزيك يك درام حقوقي – جنايي عالي و درگيركننده به‌وجود مي‌آورند كه در دل آن فعاليت‌هاي پليس و نمايش هوشمندانه قهرمانان و تبهكاران سريال قرار دارد.

اين اثر درخشان كره‌اي موفق مي‎شود ضرباهنگ و داستان‌سرايي هوشمندانه خود را نگه دارد درحالي‌كه زيرلايه‌هاي ماجرا را فاش مي‌كند.

سخن پاياني درباره سريال كره اي سوييچ تغيير جهان 

سريال كره اي سوييچ تغيير جهان در تمام مدت خود هرگز بازي بين قهرمانان و شخصيت‌هاي تبهكار را طوري نشان نداده است كه به نفع يكي از آن‎ها باشد. اگر داستان‌هاي دزد و پليسي دوست داريد، يقيناً از سريال كليد تغيير جهان و ماجراجويي تيم سوييچ لذت خواهيد برد‌. درصورتي‌كه اين سريال را ديده‌ايد يا در مورد آن نظري داريد خوشحال مي‎شويم با ما و ساير خوانندگان سايت در ميان بگذاريد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.