فيلم بريكينگ بد پاييز امسال اكران مي‌شود

به مرجع تخصصي فيلم و سريال خوش آمديد.

فيلم بريكينگ بد پاييز امسال اكران مي‌شود

۸۹ بازديد

 

شبكه نتفليكس بالاخره تاريخ اكران فيلم بريكينگ بد (breaking bad) را اعلام كرد. خوشبختانه قرار نيست مدت زيادي به انتظار بنشينيم. بريكينگ بد كه عنوان ال كامينو (El Camino) را هم به دنبال مي‌كشد، در پاييز همين امسال منتشر خواهد شد. خوب ظاهراً بايد دوباره سراغ آرشيو قديمي فيلم و سريال‌ها برويم و مروري كوتاه بر آن چه در 5 فصل آن گذشت، داشته باشيم.

تاريخ انتشار و عنوان رسمي فيلم بريكينگ بد هر دو در اولين تيزري كه منتشر شده اعلام شده است (تيزر را در انتهاي مطلب تماشا كنيد). همان طور كه در اين تيزر مشخص است، اسكيني پيت (با بازي چارلز بيكر) در اين فيلم حضور خواهد داشت. البته بريكينگ بدون حضور جسي پينكمن (با بازي آرون پال) بي‌معني خواهد بود! اين تيزر بازجويي پليس‌ها از اسكيني پيت را نشان مي‌دهد كه محل جسي پينكمن را از او مي‌خواهند.

در سريال بريكينگ بد، آخرين بار پينكمن را در حالي ديديم كه به سمت محلي نامشخص حركت رانندگي مي‌كرد. ممكن بخش «ال كامينو» در عنوان فيلم كه به معني «راه» است به همين موضوع پيدا كردن جسي اشاره داشته باشد. هر چند احتمال دو پهلو بودن عنوان بيشتر است! در اين صورت ممكن است منظور ماشين شورلت ال كامينو باشد كه احتمالا نقش مهمي در فيلم دارد. چون اين دقيقاً همان ماشيني است كه جسي در آخرين قسمت سوار آن مي‌شود!

به نظر مي‌رسد نتفليكس در رقابت شديد با ديزني پلاس است. به‌خصوص كه انتشار تيزر از سوي نتفليكس دقيقا يك روز بعد از آن كه ديزني پلاس سريال‌هايش را معرفي كرد، اتفاق افتاده و اين نمي‌تواند صرفا اتفاق باشد. به هر حال حقيقت مسلم اين است كه اين روزها غول‌هاي سرويس‌هاي استريمينگ حسابي به جان هم افتاده‌اند و ما در اين ميان با انبوهي از خبرهاي مختلف فيلم و سريال احاطه شده‌ايم و تقريباً هر خبر ديگري در ميان خبرهاي جديد سيما گم مي‌شود!

فعلاً فقط نام آرون پال و چارلز بيكر در فيلم بريكينگ بد ديده مي‌شود و مشخص نيست چه افراد ديگري در اين سريال حضور دارند.  از آن جا كه كاراكتر والتر وايت (با بازي برايان كرانستون) در آخرين قسمت از سريال بريكينگ بد كشته شد، نمي‌توان اميد زيادي براي بازگشت او بر روي صحنه داشت. ولي شايد در فلش بك‌هايي در اين فيلم، دوباره والتر وايت را ببينيم. اگر هم اين‌طور نباشد، اميدوارم جسي حداقل اسم والتر را به زبان بياورد! اين حداقل انتظار طرفداران خواهد بود كه به نظر مي‌رسد حتما رعايت شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.